توزیع شیر رایگان در مدارس استان اردبیل


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از توزیع شیر رایگان در مدارس این استان خبر و اخبار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از توزیع شیر رایگان در مدارس این استان خبر و اخبار داد.

احمد محمودزاده افزود: بر اساس مصوبه کمیته ملی شیر ایران تمام دانش آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی ، متوسطه دوره اول ، مهدکودک ها ، پیش دبستانی ها و مراکز دانش آموزان بی سرپرست و کارکنان شاغل در واحدهای آموزشی استان زیرپوشش برنامه شیر مدرسه ایران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برای عقد قرارداد گفت: دستورالعمل اجرایی طرح توزیع شیر مدارس در خرداد ماه در کمیته ملی مصوب شده و بستر لازم برای اجرای طرح فراهم است و بزودی توزیع طرح شیر مدارس شروع و آغاز می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان سال تحصیلی جاری 70 نوبت شیر در تمام مدارس استان اعم از شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

محمودزاده با بیان این که جزییات نحوه توزیع شیر ، برنامه هفتگی و تعداد دانش آموزان زیرپوشش شیر یارانه ای استان در سال جاری بزودی اعلام می شود، افزود: بر اساس برنامه زمان بندی، توزیع شیر از نیمه اول آذر ماه شروع و آغاز می شود.

وی گفت: توزیع شیر در مدارس به عنوان عامل فرهنگ سازی در دستور کار قرار گرفته تا دانش آموزان علاوه بر مصرف این ماده ، خانواده های خود را نیز به مصرف این ماده غذایی دعوت کنند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 1 آذر 1392